Интернет какав данас познајемо са нама је већ више од четврт века и све чешће смо сведоци колико је ова платформа постала незаменљива у свим аспектима живота, а нарочито у оквиру пословања. Дигитализација је већ у Србији и успешно пословање захтева јако присуство на интернету како би компаније и њихове услуге биле видљиве муштеријама.
Управо тим поводом, готово 30 представника различитих предузећа из Горњег Милановца и околине присуствовало је предавању Јелене Ненадић Михајловић, експертa за дигитални маркетинг и оглашавање на друштвеним мрежама, првом предавању у оквиру активности Импулс центра. Присутни на предавању су имали прилику да се упознају са основним концептом дигиталног маркетинга, стратегијама за побољшање присуства компанија на интернету и специфичностима појединих друштвених мрежа.
„Стара изрека да је купац увек у праву је доживела трансформацију – осим што је увек у праву, муштерија је сада и на интернету. Ако су на друштвеним мрежама, треба да буду и компаније. Ако желите да се издвојите од осталих, мораћете да понудите више: квалитетан и користан садржај, било кад и било где. Ако једна компанија то нуди, а друга не, одлука о избору се за купца намеће сама“, изјавила је након предавања Јелена Ненадић Михајловић.
Импулс – Регионални иновациони стартап центар Горњи Милановац је пројекат подржан од стране Кабинета министра без портфеља задуженог за иновације и технолошки развој Ненада Поповића, а у реализацији општине Горњи Милановац и уз програмску подршку београдског Центра за иновације и технолошко предузетништво ICT Hub.
Отварање овог центра очекује се у току јуна месеца, у просторији некадашње апотеке у Рајићевој улици у Горњем Милановцу. Поред понуде бесплатног радног простора и образовних програма у областима дигиталних вештина и технолошког предузетништва за становнике Горњег Милановца, главни циљеви овог центра јесу увезивање локалних компанија са креативним појединцима и ојачавање позитивног амбијента за стварање пословних прилика.